Правила програми лояльності

1. Що таке програма лояльності клубу «Split»

1.1 Ви прихильник клубу «Спліт»? Отримайте безліч переваг і привілеїв, приєднавшись до нашої програми лояльності.

1.2 ПЛ діє на всій території клубу і охоплює: ресторан, караоке, шоу-бар.

1.3 Що Ви отримуєте, ставши учасником ПЛ?

  • При кожному замовленні ми нараховуємо бонуси на Ваш персональний рахунок, або ж Ви здійснюєте оплату бонусами за товари і послуги, які надаються у клубі.
  • Чим більше замовляєте – тим більше отримуєте бонусів.
  • Ми пам’ятаємо і готуємо подарунки на Ваш день народження та дні народження Ваших близьких.
  • Найактивнішим учасникам – особливі привілеї!

1.4 Хто може стати учасником ПЛ? Учасником ПЛ може стати фізична особа, яка досягла 18 років і пройшла процедуру реєстрації.

2. Реєстрація учасника у програмі лояльності

2.1 Щоб стати учасником ПЛ, потрібно зареєструватись на сайті клубу split.lviv.ua 

2.2 Пройшовши процедуру реєстрації, Ви отримаєте персональну бонусну карту при візиті у клуб. Для цього Вам потрібно звернутись до працівника рецепції (хостес).

2.3 Реєстрація на сайті клубу дає можливість створення персонального кабінету, де:

  • зберігаються Ваші персональні дані;
  • відображаються баланс і транзакції по Вашому бонусному рахунку.

3. Правила програми лояльності. Загальні положення.

3.1 Нарахування бонусів на рахунок нового учасника відбувається після здійснення ним першого замовлення.

3.2 Нарахування/списання бонусів виконується згідно правил, передбачених у Розділі 4-5.

3.3 Один учасник може отримати у користування лише одну карту.

3.4 Передавати карту третім особам заборонено.

3.5 Термін дії карти – 1 рік від моменту здійснення останньої транзакції. Після закінчення терміну дії Ваша карта буде заблокована. За 14 днів до наближення терміну ми повідомимо Вас СМС-сповіщенням чи електронною поштою.

3.6 Якщо від моменту останньої транзакції пройшло 6 місяців, бонуси на рахунку учасника ПЛ анульовуються. За 14 днів до наближення терміну ми повідомимо Вас СМС-сповіщенням чи електронною поштою.

3.7 У випадку блокування, втрати або пошкодження карти зверніться, будь ласка, до працівника рецепції (хостес) або зателефонуйте за номером: +38 032 242 22 00. (у відповідній інструкції буде вказано, що робити працівникові клубу)

4. Як нараховуються бонуси на ваш рахунок

4.1 Нарахування бонусів на карту здійснюється щоразу при пред’явленні Вашої бонусної карти та оплаті Вами рахунку за товари і послуги, замовлені на території будь-якого з підрозділів клубу.

4.2 При нарахуванні бонусів діє правило: 1 гривня = 1 бонус (стосується послуг ресторану, караоке, шоу-бару).

4.3 Бонуси нараховуються на алкогольну і безалкогольну продукцію, в тому числі коктейлі, а також страви з меню ресторану, страви з меню караоке.

4.4 Бонуси нараховуються у розмірі відповідної відсоткової ставки від вартості замовлених товарів та послуг. Чим більше замовляєте – тим вища відсоткова ставка, відповідно, ви отримуєте більше бонусів!

4.5 Отож, ПЛ клубу «Спліт» передбачає наступні рівні відсоткових ставок нарахування бонусів:

Рівень 1. Кожен зареєстрований учасник отримує бонусну карту з відсотковою ставкою 5%.

Рівень 2. При досягненні учасником ПЛ загальної суми по рахунку в 10 000 грн. нарахування бонусів відбуватиметься згідно відсоткової ставки 7 %.

Рівень 3. При досягненні учасником програми СЛ загальної суми по рахунку в 50 000 грн. нарахування бонусів відбуватиметься згідно відсоткової ставки 10%.

Рівень 4. При досягненні учасником програми СЛ загальної суми по рахунку в 200 000 грн. нарахування бонусів відбуватиметься згідно відсоткової ставки 15%.

4.6 Для зарахування/списання бонусів, будь ласка, повідомте офіціанта про своє бажання до моменту розрахунку.

4.7 Якщо Ви забули взяти з собою карту, для нарахування бонусів можна пред’явити електронний аналог (штрих-код у Вашому персональному кабінеті).

4.8 Нарахування бонусів на персональний рахунок здійснюється протягом 24 годин з моменту проведення транзакції. У Розділі 6 Ви знайдете інформацію щодо способів перевірки балансу бонусного рахунку.

4.9 Бонуси не нараховуються на:

  • суму чека, яка була оплачена бонусами;
  • позиції «Crazy menu» караоке і шоу-бару;
  • позиції Винної, Кальянної та Сигарної карт;
  • страви з банкетного меню;
  • вхідні квитки, квитки на різного роду заходи, сертифікати;
  • плату в якості відшкодування збитків, нанесених підприємству.

5. Як списуються бонуси

5.1 Відпочивайте у нас і розраховуйтесь бонусами за всі товари і послуги, в тому числі вхід у караоке та шоу-бар, окрім тих позицій, які не підлягають списанню.

5.2 Списання бонусів відбувається згідно правила: 1 бонус = 1 гривня (стосується послуг ресторану, караоке, шоу-бару).

5.3 Списання бонусів відбувається через пред'явлення Вашої карти лояльності або штрих-коду у кабінеті користувача. 

5.4 Оплатити рахунок бонусами можна повністю або частково.

5.5 Бонусами не можна розрахуватись за:

  • алкогольну продукцію;
  • позиції Винної, Кальянної та Сигарної карт;
  • відшкодування збитків, нанесених підприємству.

6. Хочете перевірити рахунок?

Перевірити стан рахунку Ви можете наступними способами:

6.1 Зайти у персональний кабінет на сайті клубу www.split.lviv.ua. У персональному кабінеті відображаються Ваші персональні дані, здійснені транзакції по рахунку (нараховані/списані бонуси).

6.2 Зателефонувати за номером телефону: +38 032 242 22 00.

6.3 Переглянути чек, де вказаний баланс на Вашому рахунку.

7. Акції та привілеї для учасників програми лояльності

7.1 Ви – прихильник нашого клубу, тому ми дбаємо, щоб Ваше перебування тут було комфортним і приємним!

7.2 Ми пам’ятаємо про Ваш день народження і дні народження Ваших близьких та даруємо на Ваш бонусний рахунок 200 бонусів, які дійсні 15 днів до і 15 днів після зазначених дат.

7.3 Найактивнішим учасникам ПЛ – особливі подарунки!

7.4 Слідкуйте за новинами і сповіщеннями, на Вас чекають цікаві і вигідні пропозиції.

Про будь-які зміни у «Правилах програми лояльності клубу Split», акції та пропозиції  ми повідомлятимемо завчасно у зручний для Вас спосіб!

Дякуємо, що Ви з нами!

 

 

 

 

Залишайтесь в Курсі

Отримуйте повідомлення про останні новини та події в Split Club