Ви, напевно, здивуєтеся, але алкоголь – це мистецтво. Не всі можуть його пізнати. Проте кому вдається, ті розуміють, що таке насолоджуватися кожним ковтком, вдихати аромат і яскраво бачити різні відтінки смаку.
Алкоголь, особливо якщо ірландський віскі – це про життя, таке, яким воно є насправді: чесним, інколи різким, але водночас зі спокусливим нотками м’якості.
26 квітня у ф’южн-ресторані клубу Split відбувся дегустаційний вечір нової лінійки Jameson. Стати ближче до Ірландії і зрозуміти, чому саме ірландському віскі віддає перевагу весь світ, допомагав бренд-амбасадор Jameson – Сергій Омельяненко.
Сьогодні ірландський віскі – швидкозростаючий сегмент алкогольної індустрії. Неможливо знайти пояснення цього факту, якщо не розуміти народ, який виготовляє цей шедевр. Ірландці дбайливо ставляться до своїх традицій. Так, у цій країні вживання алкоголю – справжня культура, для вивчення якої люди з різних куточків світу спеціально приїжджають на острів. Бренд-амбасадор Jameson вісім разів був на Батьківщині віскі. Тому гості дегустаційного вечора опинилися, так би мовити, у надійних руках відомого бармена і шеф-кухаря ф’южн-ресторану Split - Романа Щурка.
Чотири смаки – Jameson Original, Jameson Caskmates, Jameson Crested та Jameson Black Barrel – гармонійно доповнювали вишукані закуски та історії про Ірландію. Під час дегустування класичного Jameson, Олександр поділився цікавою подробицею: коли святий Патрік став покровителем країни, він кожній родині подарував самогонний апарат, щоб «католики були ближче до нього». Тому в Ірландії священик на підпитку – нормальне явище. Про що свідчить найпопулярніше місце острова, яке потрапило у 2013 році у Книгу рекордів Гіннесса – Джордж Бар – простора церква із великими барною стійкою й алко-асортиментом.
Згодом гості відчули поєднання пекінської качки із хлібною свіжістю Jameson Caskmates. «До речі, цей напій був проданий два роки тому за рекордною ціною – 38 000 англійських фунтів. – розповів бренд-амбасадор. – Це через свою «дату народження» – 1866 рік, коли Вікторіанська доба була у самому розквіті».
Jameson Crested вважається «сигнальним» віскі від Jameson, але рецептура і продажі відновилися лише три роки тому. А все того що менталітет людей у 1963 році не дозволяв повноцінно, без упереджень оцінити цей трохи «дамський» смак, чого не скажеш про відвідувачів дегустації, які насолоджувалися кожним ковтком та кожним шматочком поданої закуски – тартару з лососем.
Фінальним етапом став Jameson Black Barrel. «Це – напій егоїстів. Ним не хочуть ділитися навіть не жадібні люди. Я, наприклад», – зізнався бармен. Дійсно, його смак нагадує чорнослив, який довго маринувався. Цілих п’ятнадцять років. Адже спирти Jameson Black Barrel мають саме таку витримку, яку чудово підкреслив ніжний еклер з абрикосово-маракуєвим кремом.
Дегустація завершилася, але ніхто не поспішав додому – Сергій Омельяненко запросив усіх на гест бартендинг. Бренд-амбасадор Jameson міксував коктейлі на основі нової лінійки віскі. Тому від вечора в цілому у гостей залишився приємний післясмак. «Я не вперше на такому заході. Проте організація події, спікер-бармен-мандрівник, алкоголь й особливо закуски – у Split тільки найвищий рівень. Можна мені добавки всього?» – усміхається відвідувач Роман. Добавки можна усім. Перш за все, затишної атмосфери, яку у клубі завжди стараємося створити для своїх гостей. І, звичайно, нових смаків справжнього, міцного, ірландського віскі.
Пропонуємо переглянути фото-звіт, перейшовши сюди.
Отримуйте повідомлення про останні новини та події в Split Club